Monday, August 15, 2016

Niecoziro - Pemenang Pingat Emas di World Invention Creativity Contest 2016 (WICC)


Produk DMK Herbs berjaya memenangi pingat Emas di World Invention Creativity Contest (WICC 2016) yang berlansung di Seoul Korea bermula 28 - 30 Julai 2016. DMK Herbs yang dipelopori oleh Dato'  Mohd Khairey Saudi yang merupakan pengasas makanan atau minuman tambahan berdasarkan bahan-bahan organik dan natural dan akan dipasarkan oleh Farbel Exclusive founder Syubaili Aziz

Produk Nicozero memperolehi pingat emas berdasarkan kebolehan yang memberi kesan serta merta kepada perokok tegar yang ingin berhenti atau mengurangkan merokok. Produk ini akan dilancarkan dalam masa terdekat di Malaysia. Sebelum ini juga, produk ini juga memenangi pingat emas di pertandingan EUROINVENT 2016 yang berlansung pada Mei yang lalu.

Hal ini bersesuaian  dengan kenaikan harga rokok seperti yang diumunkan oleh Menteri Kesihatan Malaysia hari ini.



WICC 2016 merupakan pertandingan yang melibatkan beberapa buah negara antaranya Korea, China, Taiwan, Filipina, Mesir dan banyak lagi.


Sepanjang WICC 2016 beberapa perokok tegar telah mencuba produk ini dan rata-rata memberi kesan yang posotif. Produk ini boleh menghilangkan rasa asli rokok.


Pingat Emas diperolehi di WICC

No comments:

Post a Comment